Jump to content


Welcome to Ultimate Subaru Message Board, my lurker friend!

Welcome to Ultimate Subaru Message Board, an unparalleled Subaru community full of the greatest Subaru gurus and modders on the planet! We offer technical information and discussion about all things Subaru, the best and most popular all wheel drive vehicles ever created.

We offer all this information for free to everyone, even lurkers like you! All we ask in return is that you sign up and give back some of what you get out - without our awesome registered users none of this would be possible! Plus, you get way more great stuff as a member! Lurk to lose, participate to WIN*!
  • Say hello and join the conversation
  • Subscribe to topics and forums to get automatic updates
  • Get your own profile and make new friends
  • Classifieds with all sorts of Subaru goodies
  • Photo hosting in our gallery
  • Meet other cool people with cool cars
Seriously, what are you waiting for? Make your life more fulfilling and join today! You and your Subaru won't regret it, we guarantee** it.

* The joy of participation and being generally awesome constitutes winning
** Not an actual guarantee, but seriously, you probably won't regret it!

Serving the Subaru Community since May 18th, 1998!

Guest Message by DevFuse
 

Photo

NV To WCSS Caravan Thread...


  • Please log in to reply
71 replies to this topic

#51 Jibs

Jibs

    Wonder Triplets Activate

  • Members
  • 1,720 posts
  • Reno

Posted 05 June 2005 - 08:18 PM

That looks like a nice route. That plan sounds good to me.

Jibs how come you are leaving wendsday night? What are you gonna do for a day?


Because I want to wait for Brian to get off work so I'm ot driving by myself during the day.:lol: Just kidding, i'll probably be driving Lifted, and you know how those do on the highways with oversized tires.:drunk: I want to get a good start and take it easy. I might have a trailer as well, I was gonna take a camper up to the show for one of the members, but that fell through. I will still have the bed PACKED with all my gear, stuff for sale, and other stuff, soooo. I don't know yet.

#52 subieman

subieman

    1000+ Super USER!

  • Members
  • 1,422 posts
  • Sparks, NV

Posted 14 June 2005 - 08:04 AM

Hows the hotel search going NVZ?

#53 NV Zeno

NV Zeno

    Elite Master of the Subaru

  • Members
  • 3,035 posts
  • Ponderosa Ranch, Nevada

Posted 14 June 2005 - 09:16 AM

Hows the hotel search going NVZ?


Doh! I've been procrastinating that one..I'll have to get with you on PM, maybe you can give me a little info on the local area. I'll get back to you soon.

#54 NV Zeno

NV Zeno

    Elite Master of the Subaru

  • Members
  • 3,035 posts
  • Ponderosa Ranch, Nevada

Posted 16 June 2005 - 09:21 PM

I guess before I book a hotel, maybe I'd better gather some info, such as:

Who's in on the deal..Subieman/Amanda, me..already in.

Jibs, Brian..are you in?

#55 subieman

subieman

    1000+ Super USER!

  • Members
  • 1,422 posts
  • Sparks, NV

Posted 16 June 2005 - 09:30 PM

I guess before I book a hotel, maybe I'd better gather some info, such as:

Who's in on the deal..Subieman/Amanda, me..already in.

Jibs, Brian..are you in?


Yes we are both in. But we really can't afford anymore then $60.

#56 Jibs

Jibs

    Wonder Triplets Activate

  • Members
  • 1,720 posts
  • Reno

Posted 17 June 2005 - 08:42 PM

Yeah I guess I'm in. Maybe.:grin: just playin, yeah count me in.

#57 NV Zeno

NV Zeno

    Elite Master of the Subaru

  • Members
  • 3,035 posts
  • Ponderosa Ranch, Nevada

Posted 18 June 2005 - 10:03 PM

Yeah I guess I'm in. Maybe.:grin: just playin, yeah count me in.


Party of one?

Brian, are you participating:drunk: ?

#58 TheSubaruJunkie

TheSubaruJunkie

    I'M BAAAAAACK!

  • Members
  • 1,915 posts
  • Sacramento

Posted 18 June 2005 - 10:42 PM

Yeah, im down. Anything's gotta be better than sleeping in the RX :lol:

-Brian

#59 Jibs

Jibs

    Wonder Triplets Activate

  • Members
  • 1,720 posts
  • Reno

Posted 18 June 2005 - 10:55 PM

Party of one?

Brian, are you participating:drunk: ?


2 please. I'll be traveling with some punk 12 year old.:grin: Unless he makes me mad and I launch him out of the brat somewhere before Vancouver.:lol:

#60 subieman

subieman

    1000+ Super USER!

  • Members
  • 1,422 posts
  • Sparks, NV

Posted 18 June 2005 - 11:00 PM

2 please. I'll be traveling with some punk 12 year old.:grin: Unless he makes me mad and I launch him out of the brat somewhere before Vancouver.:lol:

Hahahaha Do'h! :rolleyes:

#61 NV Zeno

NV Zeno

    Elite Master of the Subaru

  • Members
  • 3,035 posts
  • Ponderosa Ranch, Nevada

Posted 20 June 2005 - 04:13 PM

Yeah, im down. Anything's gotta be better than sleeping in the RX :lol:

-Brian


Well, I guess havin' a station wagon is a good thing, eh?:lol:

OK..looks like "party of six"..I'll check around.

#62 TheSubaruJunkie

TheSubaruJunkie

    I'M BAAAAAACK!

  • Members
  • 1,915 posts
  • Sacramento

Posted 20 June 2005 - 06:21 PM

Let me know what I owe ya Dave.

I gotta start ballancing my budget and set finances for the show. Going to be a cheap show for me this year, i gotta keep saving to move.

-Brian

#63 richierich

richierich

    Moderator

  • Moderator
  • 3,760 posts
  • Portland

Posted 30 June 2005 - 11:45 PM

So have you decided on a time for meeting in Vancouver? And what time we are heading out?

Are you guys going to be taking 1-205 or 1-5 through Vancouver? There is a rest stop about 5 miles N of where 1-5 and 205 come back together.

#64 NV Zeno

NV Zeno

    Elite Master of the Subaru

  • Members
  • 3,035 posts
  • Ponderosa Ranch, Nevada

Posted 01 July 2005 - 01:05 AM

I figure on taking 205 into Vancouver, grabbing a hotel there Thursday evening. I believe the rest stop you speak of is the same one we met some members (Ross/Idaho?) for WCSS 3 (I could be WAY off here:rolleyes: ).

I'm shooting for a hotel like a Marriott or Hilton that has internet access and breakfast included, I'm sure someone in our group will bring a laptop. There's always the phone. Stay tuned here,we'll finalize our plans shortly. Heck, we may even arrive early enough to join y'all for pizza:drunk: !

#65 subieman

subieman

    1000+ Super USER!

  • Members
  • 1,422 posts
  • Sparks, NV

Posted 01 July 2005 - 07:09 AM

I'm planing on bringing my laptop. Its got wireless and all that jazz. Jibs are you leaving from Reno?

#66 Jibs

Jibs

    Wonder Triplets Activate

  • Members
  • 1,720 posts
  • Reno

Posted 01 July 2005 - 08:24 PM

I'm planing on bringing my laptop. Its got wireless and all that jazz. Jibs are you leaving from Reno?


well I guess I'd have to if I live there right?:lol: I'll travel down to Sac wednesday morning probably, then leave from there with TSJ for washington. That seems to be my plan I guess.

#67 TheSubaruJunkie

TheSubaruJunkie

    I'M BAAAAAACK!

  • Members
  • 1,915 posts
  • Sacramento

Posted 01 July 2005 - 09:31 PM

Yeah, we're planning on being on the road by Noon Wednesday. Should be in Portland/Vancouver by Thursday morning.

-Brian

#68 NV Zeno

NV Zeno

    Elite Master of the Subaru

  • Members
  • 3,035 posts
  • Ponderosa Ranch, Nevada

Posted 01 July 2005 - 09:54 PM

I'll PM you with the hotel information.

#69 subieman

subieman

    1000+ Super USER!

  • Members
  • 1,422 posts
  • Sparks, NV

Posted 01 July 2005 - 10:06 PM

I'll PM you with the hotel information.

Yeah PM me too.

#70 NV Zeno

NV Zeno

    Elite Master of the Subaru

  • Members
  • 3,035 posts
  • Ponderosa Ranch, Nevada

Posted 01 July 2005 - 10:15 PM

Info just sent via PM.

#71 Jibs

Jibs

    Wonder Triplets Activate

  • Members
  • 1,720 posts
  • Reno

Posted 01 July 2005 - 10:41 PM

Sounds good Zeno, I think it'd be cool to have dinner somewhere all together. What would we owe?

#72 NV Zeno

NV Zeno

    Elite Master of the Subaru

  • Members
  • 3,035 posts
  • Ponderosa Ranch, Nevada

Posted 01 July 2005 - 10:49 PM

Sounds good Zeno, I think it'd be cool to have dinner somewhere all together. What would we owe?


Haven't worked it up yet, but won't be back-breaking.




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users